2012. április 7., szombat

Kellemes húsvéti ünnepeket und so weiter

Sziasztok!
Mindenek előtt kellemes húsvéti ünnepeket szeretnék kívánni! Hozzon a nyuszi sok ajándékot!

Esküszöm, hogy én vagyok a legrosszabb ember a világon. Ígérgetem, hogy írok és hozom a folytatást, erre mással – teljesen felesleges dolgokkal – töltöm a szabadidőm nagy részét. Örülhetnék is, mert találtam magam mellé valakit, akivel megtalálom a közös hangot, viszont az életem egyik legfontosabb részéről - az írásról - lemondtam emiatt. Hiszitek, vagy sem nagy üresség van bennem, mióta keveset írok.
Néha-néha begépelek pár sort, de egyszerűen képtelen vagyok többet. Valahogy nem tudtam visszatérni ide. Azt nem is említem, hogy Robert már annyira nem dobogtatja meg a szívem, de ez tudom, hogy mellékes dolog, hiszen az általam elképzelt Robot teljesen más tulajdonságokkal ruháztam fel, mint a valós férfit, s még mindig ugyan azok az apró dolgok számítanak nekem, s a főszereplőmnek is. De valahogy nem megy.
Egyszerűen képtelen vagyok bezárni, hisz annyi ötletem van még és már tényleg a folytatásnak egy része megvan, de nem tudom, mi legyen. Sajnos kevés az időm, s mikor rá is érnék, házi dolgozatokat kell írnom és az évégi hajtásra kell összegyűjtenem az összes energiám.
Nagyon jól esik, hogy nap, mint nap feljöttök és megnézitek, hogy s mint van az oldal. Ennek nagyon örülök és mivel tényleg az életem része ez a történet vissza fogok térni. Nyárra tervezem az új fejezeteket. Tudom, hogy addig van pár hét, de berozsdásodtam egy picit és kell idő, mire beolajozom ismét magam.

1 megjegyzés:

  1. Szia Birbus!

    Jó újra felőled hallani! :)

    Először, Neked is Boldog Húsvéti Ünnepeket!
    Másodszor pedig, örülök, hogy találtál magad mellé valakit. Ha nem bírod lapra vetni az ötleteidet, akkor ne erőltesd, majd jön az magától. :) Ilyenkor év vége felé meg nő a hajtás a suliban. Nyáron majd folytatod, mi olvasók itt leszünk. Aki meg nem, az nem is volt igazi olvasó :)
    Utóbbi időben én sem igazán voltam fent. Sajnos jelenleg nem sok időm van, mert egy vizsgaprojekten dolgozom, ami szinte leköti minden időmet. :S
    Várom majd a folytatást, ha nyáron jön, akkor nyáron.

    Üdv:
    Liri

    u.i. Sajnálom, hogy ilyen összeszedetlenre sikerült ez a komi, de lefárasztottam mára az agyam.

    VálaszTörlés