2011. december 27., kedd

SZÜNET
.....bizonytalan ideig. Sajnálom.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Mi újság veled? Nagyon el vagy tűnve :(
    Kérlek, adj valami életjelet magadról.

    Sajnálom, hogy idáig nem írtam, csak vizsgaidőszakom volt, illetve a családommal voltam, mert most egy jó darabig nem fogok megint hazamenni.

    Üdv.:
    Liri

    VálaszTörlés
  2. Szia Liri!
    Itt az életjelem. :) Sajnos kicsit elment a kedvem sok dologtól, s ezekbe tartozott az írás is, e most újult erővel próbálok összekaparni egy folytatás szerűséget. :) Örülök, hogy nem mindegyik olvasóm tűnt el. :) Bizakodok, hogy, ha ismét visszatér minden a régi kerékvágásba, akkor az olvasóim is visszajönnek esetleg újakat szerzek. :)
    Nem baj, hogy nem voltál, mint látod én se sokat tevékenykedtem :) Suli az első. :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Íme én lennék egy újabb olvasód! Nagyon tetszik a történeted, és szeretném ha megint ihletet kapnál a folytatáshoz. Nagyon várom, és bízok benned!
    És abban is, hogy lassan vissza tudnak térni egymáshoz. Biztos rögös lesz az út, de annál édesebb a kibékülés! :)
    Gabó

    VálaszTörlés
  4. Szija!
    Én régi olvasód vagyok, aki már nagyon kíváncsi a folytatásra. Remélem előbb vagy utóbb lesz új rész. Már nagyon várom tudok várni nem arról van szó. Én is remélem, hogy újból összejönnek és minden happy lesz bár ahhoz valószínű hosszú és rögös lesz az út.
    pussz
    Niki

    VálaszTörlés